Defekt vare
Vi er kede af at høre, at du har modtaget en defekt vare. Vi bestræber os på at sikre, at hver eneste vare, som vi sender til dig, er i perfekt stand.
Der sker dog af og til fejl, og vi vil gerne tage ethvert skridt for at løse det så nemt og hurtigt som muligt.
p>For varer, der er dækket af vores 90-dages pengene-tilbage-garanti:
Hvis din vare er defekt og er dækket af vores 90-dages pengene-tilbage-garanti, vil vi med glæde ombytte den gratis.
I det tilfælde, hvor varerne er defekte, dækker vi omkostningerne ved returforsendelse til os og eventuelle omkostninger for at returnere varen til dig.
Omkostningerne ved at returnere varen til os , vil blive refunderet med det viste beløb for standardforsendelse ved hjælp af vores offentliggjorte forsendelsespriser.
Vi udsteder en kredit tilbage til originalen betalingsmetode du har brugt til at betale for din vare. For tilbagebetaling af forsendelse uden for 30 dage, sender vi refusionen via PayPal.
Hvis du foretrækker det, vil vi også gerne tilbyde at udstede et gavekort til det DOBBELTE beløb af forsendelsesrefusion, som du kan bruge til dit næste køb. Hvis du gerne vil have denne mulighed, bedes du skrive en note i kommentarfeltet på returformularen.
Følg venligst returneringsprocedurerne i henhold til denne artikel af ved at klikke her.
Bemærk venligst, at muligheden for at returnere/ombytte en vare kun vises, hvis varen er inden for returnerings-/ombytningsgarantiperioden.
For varer uden for 90 dages pengene-tilbage-garanti:
Hvis din vare er defekt og er uden for vores 90-dages pengene-tilbage-garanti og mindre end 1 år, vil vi med glæde reparere den GRATIS gebyr.
For at anmode om en reparation bedes du kontakte vores kundeservice-team. Forsendelsesomkostningerne til os er for din regning, og returforsendelsen vil være underlagt vores Forsendelsespriser.
